کارگاه سه روزه داستان با حضور کیهان خانجانی

کارگاه داستان‌نویسی کیهان خانجانیکاشان فردا – انجمن نویسندگان هزار افسانه شهرزاد و موزه منوچهر شیبانی کارگاه سه روزه داستان برگزار می‌کنند.

این کارگاه‌ها؛ سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰، چهارشنبه ۶ شهریور صبح ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳0۰ و بعدازظهر۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ و پنج‌شنبه ۷ شهریور صبح ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و  بعد‌ازظهر ۱۹ تا ۲۱ برگزار خواهد شد.

مدرس این کارگاه‌ها «کیهان خانجانی» شاعر،‌ نویسنده و مدرس شاخص داستان‌نویسی است که به‌تازگی کتاب «بند محکومین» وی در نشست‌های ماهانه انجمن شهرزاد مورد نقد و بررسی قرارگرفته و یک جایزه معتبر ادبی کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانیم:
+ نقد «بند محکومین» با حضور «کیهان خانجانی» نویسنده کتاب

از این نویسنده تا کنون کتاب‌های سپیدرود زیر سی‌وسه پل (مجموعه داستان) کاتبان روایت چندم (گردآوری مقالاتی دربارهٔ ساختار روایت در قصه‌های قرآنی از احمد بیگدلی، ابوالفضل حری، محمد حسینی، ابوتراب خسروی و…) مردی که می‌سوخت، (مجموعه ۹ داستان در مرگ)، انتشارات پیدایش، ۱۳۹۵ بند محکومین (رمان / نشر چشمه) و چند اثر پراکنده دیگر منتشر شده است.

در این کارگاه‌ها مجموعه داستان «یحیای زاینده‌رود» رونمایی و معرفی خواهد شد.

به نوشته اینستا گرام افسانه شهرزاد، ظرفیت کارگاه محدود، و هزینه نام‌نویسی ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت نام‌نویسی  و هماهنگی با شماره ۵۵۴۴۷۰۷۰ تماس بگیرید و یا به خانه‌ی کاج در خیابان فاضل نراقی، کوچه روبه‌روی کوچه مسجد آقا بزرگ مراجعه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.