جشنواره موسیقی سنتی در کاشان برگزار می‌شود

نشست شورای هنری کاشانکاشان فردا – هفتمین نشست رسمی شورای هنری کاشان، به ریاست شهردار و رئیس شورای هنری برگزار در سالن کنفرانس شهرداری کاشان  برگزار شد.

در این نشست، برنامه‌های نماینده موسیقی از جمله برگزاری جشنواره منطقه‌ای موسیقی کاشان بزرگ ،طرح آکادمی آوای برتر، طرح کتاب مشاهیر موسیقی کاشان و طرح ساخت سرود کاشان پیشنهاد، و از سوی شورا بعد از بررسی مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس شورای هنر شهرداری کاشان، ضمن ابراز خرسندی از این جشنواره، به جایگاه چند هزاره هنر کاشان پرداخت و افزود: کاشان با پیشینه فرهنگ و هنر غنی، قطعا جایگاه ویژه‌ای در سطح ملی دارد. از این رو باید به جایگاه هنر و هنرمند بیشتر پرداخته شود.

وی با اشاره به ثبت روز کاشان در شهریورماه از اجرای سرود کاشان توسط ظرفیت‌های این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: نماینده موسیقی با پیگیری و تشکیل گروه این مهم را تحقق بخشد.

در ادامه هم برنامه و طرح‌های نماینده رشته مجسمه‌سازی جهت تصویب نهایی ارائه شد که نمایندگان به برگزاری سمپوزیوم هفت‌سنگ در سال ۱۳۹۹ و ساخت سه تندیس از مشاهیر به نام کاشان در سال ۱۳۹۸ رای دادند.

رئیس شورای هنر ضمن اشاره به نصب تندیس امیرکبیر در ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ در کاشان، ابراز امیدواری کرد که این سه تندیس نیز در ۲۹ اسفندماه سال جاری نصب گردند.

برگزاری سمپوزیوم سردیس‌های مشاهیر کاشان هم بعد از بررسی نهایی، به تصویب اعضای شورای هنری جهت اجرا در سال ۹۸ رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.