برای تغییر باید با خود صادق بود

نشست علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان به‌مناسبت روز کارمند با کارمندان مجموعه فرمانداری و بخشداری‌های تابعه کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان در دیدار صمیمی با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های این شهرستان، با تبریک روز کارمند به نقش تصمیمات سرنوشت‌ساز در زندگی اشاره کرد و گفت: وضعیت فعلی ما حاصل تمصمیات پیشین ما است ولی انسان از این توان‌مندی برخوردار است که با اراده، دنیای خود را تغییر دهد.

علی‌اکبر مرتضایی با تاکید بر این‌که در گام نخست انسان باید با خود صادق باشد و برای تغییر شجاعت کافی داشته باشد افزود: بخش زیادی از ارتقاء کیفیت زندگی در دست خود افراد است و تنها عاملی که ما را نجات می‌دهد نحوه عملکرد ماست، پشتوانه‌ای مهم‌تر از نوع عملکرد نیست.

وی احترام به خود، خانواده، همکاران و کشور را از عوامل موثر در پیشرفت برشمرد و تصریح کرد: یک کارمند باید ذهن پرسش‌گر و شجاعت گفتن داشته باشد، توان کارگروهی، نظم، فراگیری مداوم، پاسخ‌گوبودن و پذیرش مسئولیت از شاخصه‌هایی است که می‌توان کیفیت کاری افراد را با آن سنجید.

مرتضایی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف گفت: خوشبختی یعنی آرامش فکر و ما می‌بایست تلاش کنیم جهانی خوب و مطلوب برای خود بسازیم و بر محیط پیرامون اثر مثبت بگذاریم.

همه‌ساله در هفته دولت روز 4 شهریور به روز کارمند اختصاص دارد و در این روز به منظور تجلیل از کارگزاران دولت و ارج نهادن به خدمت، با تبیین ملاک‌های انتخاب، کارمندان نمونه به عنوان نمایندگان خیل عظیم کارکنان نظام در اقصی نقاط کشور، انتخاب و مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.