توزیع عادلانه امکانات شهری برای نواحی حاشیه نویدبخش بوده است

مجید شمس عضو شورای شهر کاشانکاشان فردا – مجید شمس در حاشیه دیدار پایانی فوتسال جام غدیر راوند با تأکید بر لزوم عدالت در توزیع خدمات و امکانات به عنوان یک اصل مهم مدیریتی بیان کرد: شهرداری کاشان در دوره مدیریت جدید عدالت اجتماعی را با محوریت مشارکت مردمی سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده که برای مردم منطقه به خصوص ساکنان نواحی حاشیه‌نشین بسیار نویدبخش و اثرگذار بوده است.

وی، بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی و ورزشی به خصوص در مناطق کم‌برخودار شهر در دو سال گذشته را یادآور شد و توجه مدیریت شهری به موضوع عدالت اجتماعی را قابل تقدیر دانست.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، طرح سرمایه‌های اجتماعی و معتمدین محلی را یکی از ابتکارات شهرداری در دوره کنونی خواند و افزود: با وجود تمام ضعف‌ها و اشکالات در ابتدای راه، این ایده توانست اثر خود را در زمینه مشارکت‌پذیری نشان دهد چنان‌که در ماه‌های اخیر شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی بوده‌ایم که عمدتا بر اساس خواست، تشخیص و پیشنهاد معتمدین آشنا به نیاز محل زندگی خود اجرا شده است.

شمس به تدوین بودجه و تخصیص اعتبارات بر اساس نظر معتمدین محلی نیز اشاره و عنوان کرد: در لایحه تقدیمی به شورای اسلامی شهر تلاش شهرداری آن بود بر مبنای میزان توانایی در تامین بودجه با اولویت مشخص شده از سوی معتمدین محلات، پیش‌بینی و تخصیص اعتبارات صورت گیرد.

وی از اقدامات شهرداری کاشان در مدت اخیر در منطقه راوند نظیر بهره‌برداری از طرح احیاء و بازآفرینی محله تاریخی پاچنار، افتتاح زمین چمن مصنوعی و … قدردانی کرد و خواستار استمرار توجه عدالت‌محور مدیریت شهری به تمام مناطق به خصوص نواحی کم‌برخوردارتر شهری شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.