امکان استفاده از کاشان کارت در سامانه یکپارچه نفیس

کاشان کارتکاشان فردا ـ مجتبی رموزی مدیر پروژه کاشان کارت گفت: این سامانه هوشمند ابتدا در حوزه حمل‌و‌نقل آغاز به کار کرد اما به مرور تمامی دریافت‌های خرد شهرداری مانند بازیافت و خانه‌های تاریخی را تحت پوشش قرار داد.

رموزی افزود: سرویس‌های وفاداری مشتریان از قبیل خرید‌های تخفیفی امتیازی و اعتباری و اقساطی در این سامانه پیاده‌سازی شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ پیوستن کاشان‌کارت به باشگاه مشتریان شبکه نفیس

وی به سامانه هوشمند شهروندی به عنوان آخرین دستاورد در این زمینه اشاره و بیان کرد: در این سامانه، شهروندان می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات کاشان کارت به صورت یکپارچه و در قالب اپلیکیشن در تمامی حوزه‌ها از خدمات جدید بهره‌مند شوند.

رموزی، رهگیری سامانه حمل‌ونقل عمومی و رصد اتوبوس‌های درون‌شهری به تفکیک خطوط، مشاهده مجموعه‌های رفاهی و تخفیفات فروشگاهی به صورت دسته‌بندی شده و همچنین تخفیفات اطراف با توجه به موقعیت شهروند را برخی از خدمات موجود در این سامانه ذکر کرد.

به گفته وی، امکان مشاهده و گزارش‌گیری تراکنش‌های بانکی شبکه رفاهی و تخفیفی نفیس و نیز خرید و شارژ‌های اعمال‌شده روی کارت شهروندی در پرداخت‌های خرد از طریق کد ۱۲ رقمی پشت کارت شهرندی وجود دارد.

مدیر پروژه کاشان کارت متذکر شد: فروشگاه‌ها و حوزه‌های خدماتی کاشان کارت تنها به کاشان محدود نشده و در حال حاضر این خدمات به صورت کشوری روی کاشان کارت و یا هر کارت بانکی عضو شبکه نفیس باشد فعال و قابل مشاهده است.

رموزی افزود: تعداد مراکز رفاهی موجود در شبکه در کاشان ۱۳۰ مرکز و در کل کشور بالای ۲ هزار مرکز است که قابل مشاهده در سامانه موبایلی کاشان کارت و سایت kashantc.ir و یاکد I ۶۶۵۵۴۰۰۰۳۰# ussd است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.