کاشان فردا ـ مجتبی رموزی مدیر پروژه کاشان کارت گفت: این سامانه هوشمند ابتدا در حوزه حملونقل آغاز به کار کرد اما به مرور تمامی دریافتهای خرد شهرداری مانند بازیافت و خانههای تاریخی را تحت پوشش قرار داد.
رموزی افزود: سرویسهای وفاداری مشتریان از قبیل خریدهای تخفیفی امتیازی و اعتباری و اقساطی در این سامانه پیادهسازی شده است.
بیشتر بخوانیم:
+ پیوستن کاشانکارت به باشگاه مشتریان شبکه نفیس
وی به سامانه هوشمند شهروندی به عنوان آخرین دستاورد در این زمینه اشاره و بیان کرد: در این سامانه، شهروندان میتوانند علاوه بر دریافت خدمات کاشان کارت به صورت یکپارچه و در قالب اپلیکیشن در تمامی حوزهها از خدمات جدید بهرهمند شوند.
رموزی، رهگیری سامانه حملونقل عمومی و رصد اتوبوسهای درونشهری به تفکیک خطوط، مشاهده مجموعههای رفاهی و تخفیفات فروشگاهی به صورت دستهبندی شده و همچنین تخفیفات اطراف با توجه به موقعیت شهروند را برخی از خدمات موجود در این سامانه ذکر کرد.
به گفته وی، امکان مشاهده و گزارشگیری تراکنشهای بانکی شبکه رفاهی و تخفیفی نفیس و نیز خرید و شارژهای اعمالشده روی کارت شهروندی در پرداختهای خرد از طریق کد ۱۲ رقمی پشت کارت شهرندی وجود دارد.
مدیر پروژه کاشان کارت متذکر شد: فروشگاهها و حوزههای خدماتی کاشان کارت تنها به کاشان محدود نشده و در حال حاضر این خدمات به صورت کشوری روی کاشان کارت و یا هر کارت بانکی عضو شبکه نفیس باشد فعال و قابل مشاهده است.
رموزی افزود: تعداد مراکز رفاهی موجود در شبکه در کاشان ۱۳۰ مرکز و در کل کشور بالای ۲ هزار مرکز است که قابل مشاهده در سامانه موبایلی کاشان کارت و سایت kashantc.ir و یاکد I ۶۶۵۵۴۰۰۰۳۰# ussd است.