بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه کاشان سوم شد

تیم بسکتبال دانشگاه کاشانکاشان فردا – مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان از کسب مقام سوم مشترک تیم بسکتبال دانشجویان پسر این دانشگاه در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور خبر داد.

سعید حلاج‌باشی گفت: المپیاد ورزش‌های همگانی امسال در 9 رشته ورزشی با حضور 1800 ورزش‌کار از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 3 تا 10 مردادماه به میزبانی دانشگاه همدان برگزارشد که ورزشکاران دانشگاه کاشان در دو رشته ی آمادگی جسمانی (3 ورزشکار) و بسکتبال (4 نفر) شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه کاشان از بین 37 تیم موفق به کسب مقام سوم مشترک گردید و تیم آمادگی جسمانی نیز از بین 37 تیم رتبه‌ی 19 را به خود اختصاص داد.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه کاشان سروش صمصامی، سید پارسا کاظمی، حمیدرضا اختری و صدرا بابایی را از اعضای تیم بسکتبال دانشجویان پسر این دانشگاه معرفی کرد و افزود: محمدجواد جعفری مربی‌گری این تیم را بر عهده داشت.

تیم آمادگی جسمانی دانشگاه کاشان
به گفته وی اعضای تیم آمادگی جسمانی دانشگاه کاشان را هم محمد سلمانیان، یعقوب فلسفی‌نیا، ایمان عباسی‌فرد و سرپرست کاروان، حسین رضادخت تشکیل می‌دادند.

حلاج‌باشی یادآور شد: تیم دانشجویان دختر این دانشگاه نیز در چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دختران که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، موفق شدند در ماده دبل داچ مقام چهارم این دوره مسابقات را کسب نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.