هر هفته ۵ میلیارد تومان پروژه در قالب چلچراغ توسعه به بهره‌برداری می‌رسد

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از استارت دوباره طرح «چلچراغ توسعه» از ماه مهر خبر داد.

مهدی بذرافشان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه رادیویی صبح سیلک، با اشاره به وقفه چند هفته‌ای در اجرای طرح چلچراغ توسعه با توجه به ایام سوگ‌واری محرم گفت: اجرای این طرح بعد از وقفه کوتاه از مهرماه با گشایش پروژه‌های جدید ادامه می‌یابد.

وی، با اشاره به برگزاری 11 هفته از طرح چلچراغ توسعه تا کنون متذکر شد: ارزش پروژه‌های این طرح، که اجرای آن تا پایان سال استمرار دارد، در مجموع 200 میلیارد تومان است و به طور متوسط هر هفته 5 میلیارد تومان پروژه در قالب این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان با یادآوری «توجه به نیازهای ضروری و اولویت‌های اصلی» و همچنین «استمرار رویکرد عدالت‌محور مدیریت شهری در توزیع امکانات و خدمات» به عنوان رویکردهای پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در طرح چلچراغ توسعه، بر نقش معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی در فرآیند اجرای این طرح تأکید کرد.

بذرافشان تصریح کرد:پروژه‌های در نظر گرفته شده در این طرح، به خواست و تشخیص معتمدین محلی و نمایندگان شهروندان، پس از طی مراحل نظارت و کار کارشناسی توسط مدیریت شهری به اجرا رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.