۲۱۰۷ دانشجو امسال در دانشگاه کاشان پذیرفته شدند

پذیرفته‌شدگان سال ۹۸ دانشگاه کاشانکاشان فردا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان گفت: ۲۱۰۷ دانشجو برای سال تحصیلی 99-98 در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا دانشگاه کاشان پذیرفته شدند.

940 دانشجو در دوره کارشناسی، یک هزار و 10 دانشجو کارشناسی‌ارشد و  157 دانشجو هم برای دوره دکتری در این دانشگاه پذیرفته شده‌اند.

قنبرعلی شیخ‌زاده با بیان این‌که زمان نام‌نویسی دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکترا این دانشگاه پایان یافته است افزود: ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان پذیرفته‌شده دوره کارشناسی این دانشگاه از 26 تا 29 شهریورماه و ثبت‌نام حضوری نیز به ترتیب حروف الفبا از شنبه 30 شهریور سه‌شنبه سوم مهرماه ادامه دارد.

شیخ‌زاده زمان شروع کلاس‌های دانشجویان جدید کارشناسی‌ارشد را 30 شهریورماه سال جاری بیان کرد و افزود: کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود دوره کارشناسی نیز از ششم مهرماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم جشن نودانشجویان دوره کارشناسی نیز چهارشنبه سوم مهرماه ساعت 8 صبح همراه با برنامه‌های متنوع در تالار فیض این دانشگاه برگزار می‌شود.

در دانشگاه کاشان بیش از هشت هزار دانشجو در 197 رشته‌گرایش در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.