تعطیلی پنج کارخانه تولید آسفالت در کاشان

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلسکاشان فردا نماینده مردم کاشان و آران‌ و بیدگل اعلام کرد: با وجود ابلاغ بخش‌نامه معاون وزیر صمت در زمینه تامین مواد اولیه صنایع فولادی، این موضوع اجرایی نشده و باعث تعدیل نیروی انسانی شرکت‌های تولید فولاد شده است.

سید جواد ساداتی‌نژاد گفت: وضعیت کارخانه‌های تولید قیر کاشان هم مناسب نیست. ضرورت کار عمرانی شهرداری‌ها، قیر است. پنج کارخانه در کاشان و آران و بیدگل که تولید آسفالت می‌کنند، تعطیل شده‌اند؛ این در حالی است که قیر کالای وارداتی و تحریمی‌ نیست.

وی اوضاع در حوزه کشاورزی را نابسامان توصیف کرد و افزود:‌ در حوزه کشاورزی هم کاشانی‌ها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. دستورها و ابلاغیه‌های وزیر نیرو اجرایی نمی‌شود و عدم رعایت این دستورات موجب نارضایتی کشاورزان در کاشان و آران‌ و بیدگل شده است.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اقتصاد گردشگری خاطرنشان ساخت: اگر تپه سیلک کاشان در هر کشور دیگری وجود داشت، آن کشور می‌توانست با درآمد این تپه کشور خود را اداره کند. متاسفانه موزه‌ای در کنار این اثر بزرگ جهانی وجود ندارد و باید دستور ساخت موزه صادر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.