کلنگ بیمارستان تأمین اجتماعی کاشان به زمین زده می‌شود

بیمارستان تامین اجتماعی کاشانکاشان فردا نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: طی دو هفته آینده با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کلنگ بیمارستان تأمین اجتماعی در کاشان به زمین زده می‌شود.

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کاشان اظهار داشت: بیمارستان تامین اجتماعی یکی از مطالبه‌های به‌حق کارگران منطقه کاشان است و بر همین اساس از ابتدای مسئولیت این موضوع را پیگیری کرده بودیم.

وی ضمن اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با وزیر تعاون، و رئیس سازمان تامین اجتماعی افزود: نتیجه این مذاکرات و پیگیری‌ها به ساخت این بیمارستان در کاشان ختم شد و وزیر به رئیس سازمان تامین اجتماعی ماموریت داد تا ساخت بیمارستان در کاشان تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان این‌که تا دو هفته آتی شاهد کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان هستیم، ابراز داشت: به منظور هماهنگی‌ها لازم ویژه آیین کلنگ‌زنی بیمارستان تامین اجتماعی کاشان جلساتی با رئیس سازمان تامین اجتماعی برگزار شده است.

دوم شهریورماه گذشته هم نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل اعلام کرده بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایام هفته دولت برای کلنگ‌زنی بیمارستان تأمین اجتماعی به کاشان می‌آید که خبری نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.