طرح جامع گردشگری منطقه کاشان در حال تدوین است

طرح جامع گردش‌گری منطقه کاشان تدوین می‌شودکاشان فردا – رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی این اداره؛ مهران سرمدیان هدف از این طرح را شناسائی ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت، و نیازسنجی‌های حوزه گردشگری برای بهبود وضعیت خدمات و ارتقاء کیفیت گردشگری و توسعه همه‌جانبه منطقه کاشان عنوان کرد و افزود: در آینده سرمایه‌گذاران با مراجعه به این طرح جامع می‌توانند به صورت هدف‌مند در این حوزه فعالیت نمایند.

سرمدیان گفت: این طرح توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و اداره کاشان برای نخستین‌بار تدوین می‌شود.

حجت‌اله ناصحی‌پور معاون گردشگری اداره نیز گفت: این طرح در دو مرحله و در هر مرحله در بخش‌های دوگانه تعریف و کلیات و شناخت، مطالعات پایه، بررسی زیرساخت‌های گردشگری، جمع‌بندی و ارائه راهبردها، پهنه‌بندی سرزمین و تهیه و تدوین گزارش نهایی را شامل می‌شود و تمامی داده‌های مرتبط توسط تیم‌های پژوهشی و به صورت میدانی جمع‌آوری گردیده و ضمن بررسی داده‌های موجود و اسناد فرادستی نهایتا نقشه راه برای ادارات کاشان و نیز سرمایه‌گذاران و پژوهش‌گران خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.