باید به نیاز بانوان شهر توجه کنیم

عفت پدارم‌فر عضو شورای شهر کاشانکاشان فردا – رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کاشان، با تقدیر از نگاه شهردار کاشان نسبت به بانوان، خواستار تسری این نگاه به تمام مدیران شهری شد و گفت: بانوان در خط مقدم جبهه سختی‌های جامعه قرار دارند و باید نسبت به نیازهای متعدد این قشر توجه ویژه‌تری معطوف شود.

عفت پدرام‌فر در آیین گشایش و بهره‌برداری از خانه ورزش و نشاط مهتاب تصریح کرد: اگر درصدد ساخت شهری امن و زیبا و درخور شهروندان هستیم، باید به نیاز بانوان آن شهر توجه کنیم چرا که مبنای تشکیل شهر خانواده‌هایی است که رکن و اساس آن مادر و زن است.

بیشتر بخوانیم:
+ برای تشخیص درست در تصمیمات نیازمند اندیشه بانوان هستیم

وی با تأکید بر این‌که مادر بیمار شادابی را از جامعه و خانواده می‌گیرد و بر حوزه‌های مختلف اجتماع تأثیر منفی می‌گذارد،خاطرنشان ساخت: مادر با روحیه و جسم سالم می‌تواند در نشاط، سلامت و حتی اقتصاد خانواده و جامعه نقش‌آفرین باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر کاشان با اشاره به این‌که اگر برای عمران شهر  میلیارد‌ها تومان هزینه شود اما شهروندان افسرده و پژمرده باشند نمی‌توان به نتیجه مطلوب واقعی رسید بیان کرد: با ترویج ورزش می‌توان ضمن تزریق نشاط در جامعه و خصوصا بانوان از بیماری‌های روحی مانند افسردگی جلوگیری کرد.

پدرام‌فر، اهمیت ورزش برای بانوان در شهری مانند کاشان که دارای ملاحظات و معذورات مذهبی است را مضاعف دانست و گفت: بانوی کاشانی در هر محیطی و با هر فضایی نمی‌تواند حضور داشته باشد بنابراین فراهم‌کردن بستر مناسب ورزش برای بانوان کاشانی یک امر ضروری محسوب می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.