خود را مکلف به همراهی برای تسریع در اجرای پروژه زیرگذر می‌دانیم

سرهنگ علی پورکاوه در دیدار با شهردار کاشانکاشان فردا – فرماندهی انتظامی کاشان شهرداری و نیروی انتظامی را دارای مأموریت‌های مشترک‌ دانست و گفت: انصافا تعامل و همکاری میان این دو مجموعه با وجود تمام فراز و فرودها و مشکلات و مسائل، خوب و رو‌به‌رشد بوده است.

سرهنگ علی پورکاوه در دیدار با شهردار کاشان، با تقدیر از نگاه شهردار کاشان در زمینه انسجام و تعامل عنوان کرد: حتی برخی اختلاف‌نظرها ناشی از نزدیکی و دغدغه مشترک برای هدف مشخص است و هیچ‌گاه به معنای تقابل نیست.

فرمانده انتظامی کاشان، یکی از دستاوردهای تعامل نیروی انتظامی و دستگاه‌هایی مانند شهرداری را افزایش حس رضایت و امنیت عمومی ذکر و تصریح کرد: این امر که نهادهای شهر در کنار یک‌دیگر برای حل مشکل نقش‌آفرینی می‌کنند موجب آرامش و امنیت ذهنی شهروندان می‌شود.

پورکاوه به موضوع بزرگ‌ترین پروژه ترافیکی شهر و دست‌یابی به توافق نیز اشاره و بیان کرد: زمانی که به صورت قطعی تصمیم به اجرای این پروژه شد، برای تسریع در انجام هر چه بهتر آن خود را مکلف به همراهی می‌دانیم.

وی، با بیان این‌که تمام دارایی و سرمایه متعلق به مردم است بنابراین نباید منافع متعلق به مردم تضییع شود تصریح کرد: وقتی برای اجرای پروژه اجماع حاصل شد، همه باید در این مسیر همراه باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.