آغاز فعالیت ورزش اسکواش در کاشان

آغاز ورزش اسکواش در کاشانکاشان فردا – رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان در سفر به کاشان از سالن در حال احداث اسکواش کاشان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در سفر  سید رضا محمدی به کاشان ضمن حضور در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در نشستی با رئیس اداره،‌ گفت: هیئت استان آمادگی این را دارد تا در تقویم استان و کشور یک رویداد فرهنگی ورزشی را تحت هر عنوانی که شهرستان کاشان اعلام نماید به نام کاشان ثبت نماید.

بیشتر بخوانیم:
+ ساخت دومین سالن استاندارد اسکواش در کاشان

در پایان این دیدار رئیس هیئت استان ضمن ارائه ابلاغ رئیس هیئت شهرستان کاشان، به اتفاق همراهان خود از محل سالن در حال احداث اسکواش کاشان و مجموعه رفاه کارگران دیدن کرد.

سالن اسکواش کاشان با برآورد اولیه ۱ میلیارد تومان از طریق تملک دارایی‌های استان با اعتبار مصوب سال ۱۳۹۸ بالای ۶۰۰ میلیون تومان در زمین ورزشی فاز ۲ ناجی‌آباد در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و هم‌اکنون در مرحله اجرای فونداسیون است.

این سالن در زمینی به متراژ ۶۰۰ متر با امکانات 3کورت بازی، ساختمان لباس‌کنی، سرویس بهداشتی و جایگاه حدود ۱۵۰۰ نفری تماشاچیان در حال احداث است که امید است در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

دعوت از اسکواش‌بازان آران و بیدگلی برای تیم ملی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.