از افزایش مراکز فروش دخانیات جلوگیری کنیم

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: لازم است مسئولان دستگاه‌های اجرایی کاشان از افزایش مراکز عرضه و فروش انواع دخانیات در این شهرستان جلوگیری کنند.

عباسعلی قپانی‌پور گفت: جلوگیری از قاچاق کالا سبب رونق تولید در کشور و به دنبال آن تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب می‌شود.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا و ارز علاوه بر مشکلات اقتصادی در بین آحاد جامعه باعث کم‌شدن رونق تولید و افزایش بیکاری در واحدهای تولیدی-صنعتی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان با ابراز نگرانی از ازدیاد واحدهای عرضه و فروش محصولات دخانی مثل سیگار، توتون، تنباکو و قلیان در سطح شهرستان تصریح کرد: لازم است دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همانند معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، اداره صمت و همچنین اتاق اصناف درباره این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند.

قپانی‌پور همچنین از پلاک‌کوبی ۵۵۰۰ دام سبک و سنگین در کاشان خبر داد و افزود: این اقدام برای هویت‌گذاری و سرشماری دام‌های کاشان صورت گرفته است تا زمینه قاچاق دام  کاهش یابد.

وی با اشاره به مراکز عرضه و فروش غیر قانونی داروهای گیاهی در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی این موضوع برای سامان‌دهی، نظارت و همچنین برخورد با متخلفین در این حوزه که ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد باید هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از ابلاغ آیین‌نامه فرایند استخراج «رمز ارزها» مصوب هیئت وزیران در تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری خبر داد و تصریح کرد:متقاضیان استخراج «رمز ارزها» لازم است طی روند قانونی نسبت به اخذ مجوز از وزارت صمت اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.