دستگیری سارق صندوق صدقات در کاشان

سرهنگ علی پورکاوه در دیدار با شهردار کاشانکاشان فردا فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری سارق صندوق نذوراتی خبر داد که در سطح شهرستان کاشان نصب شده بود.

به گزارش مهر، سرهنگ علی پورکاوه بعد‌ازظهر سه‌شنبه همچنین از دستگیری سارق رینگ و لاستیک خودروهای شهروندان کاشانی خبر داد و ابراز داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده به پلیس آگاهی شهرستان کاشان، چندین سرقت رینگ و لاستیک خودرو رخ داده بود که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و دریک عملیات ضربتی سارق دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی با بیان این‌که نامبرده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است، افزود: این سارق با سرعت و دقت بالا مبادرت به انجام سرقت می‌کرده است که با اقدامات فوری پلیس در ادامه انجام اقدامات مجرمانه خود ناکام ماند.

سرهنگ پورکاوه همچنین با اشاره به دستگیری سارق صندوق نذورات شهرستان اظهار داشت: این سارق به ۴ میلیون تومان سرقت از این صندوق‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کاشان خاطرنشان ساخت: مردم عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.