عصر شعر «روایت زیبایی» در کاشان برگزار می‌شود

عصر شعر روایت زیباییکاشان فردا – مدیر فرهنگ‌‌سرای بانو کاشان از برگزاری عصر شعر «روایت زیبایی» با رویکرد یاد زنان عاشورا در ادبیات آیینی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.

«زهرا محسنی» گفت: این برنامه با عنوان عصر شعر «روایت زیبایی» با همکاری انجمن ادبی فروغ پنج‌شنبه ۲۵ مهر‌ماه از ساعت ۱۷ در تالار اجتماعات فرهنگ‌‌سرای‌ فیض برگزار خواهد شد.

محسنی با دعوت از فرهیختگان و علاقه‌مندان برای حضور در این محفل ادبی افزود: در این محفل شعر که با رویکرد یاد زنان عاشورا در ادبیات آیینی برگزار می‌شود، «مهرناز مهدی‌آزاد» شاعره و دبیر مجامع ادبی کشور و «مریم کرباسی نجف‌آبادی» شاعره جوان اصفهانی اجرای برنامه خواهند داشت و شاعران و علاقه‌مندان شعر به قرائت سروده‌های موضوعی خود با رویکرد زنان عاشورا در ادبیات آیینی می‌پردازند.

وی شعرخوانی بانوان شاعر، اجرای نمایش آیینی و تک‌نوازی موسیقی سنتی آیینی را از جمله برنامه‌های این بزم شاعرانه عنوان کرد و یادآور شد: این محفل به منظور بیان مسائل و مفاهیم دینی در شعر، پیوند بین شعر مذهبی و زندگی و همچنین انعکاس رفتارهای حسینی در اشعار شاعران برگزار می‌شود.

علاقه مندان به حضور درعصر شعر «روایت زیبایی» می‌توانند برای شرکت دراین رویداد ادبی به فرهنگ‌سرای‌ علامه‌ فیض‌ کاشانی واقع درمیدان‌ قاضی اسدالله، خیابان شهیدان اسلامی‌تبار مراجعه کنند.

نشست‌های انجمن ادبی فروغ هر دو هفته یک بار روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۱۰ صبح در فرهنگ‌سرای بانو برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.