فرماندار کاشان از اداره ورزش و جوانان دیدن کرد

دیدار فرماندار و معاونین از اداره ورزش و جوانان کاشانکاشان فردا – فرماندار کاشان در بازدید از اداره ورزش و جوانان این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش کارمندان آن اداره، روز تربیت بدنی را به فعالان عرصه ورزش شهرستان تبریک گفت و افزود: این حوزه با بخشی تاثیرگذار در سلامتی و تندرستی شهروندان سروکار دارد که عموماٌ خود افراد نسبت به اهمیت آن آگاهی کامل ندارند.

علی‌اکبر مرتضایی گفت: توسعه ورزش همگانی در قشرهای جامعه امری ضروری است و با سرمایه‌گذاری برای اشاعه این فرهنگ، می توان از تحمیل بسیاری از هزینه‌های درمانی و بروز آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ کاشان پایین‌ترین سرانه ورزشی استان اصفهان

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله آن اداره بیان داشت: شهرستان کاشان با ۵۶ هیئت ورزشی، بیش از ۱۳۰باشگاه ورزشی و تیم‌داری حرفه‌ای و کسب افتخارات در سطح استانی و ملی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

محمدجواد سلامیان‌زاده به حدود ۸۵۰۰ ورزش‌کار سازمان‌یافته از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: آمار ورزش‌کاران سازمان‌یافته نسبت به سال قبل رشد ۵ درصدی دارد ولی متاسفانه شهر کاشان با تمام توان‌مندی و ظرفیت‌ها از سرانه ورزشی استاندارد بی‌بهره است و در بین شهرهای استان در جایگاه ۲۴ قرار دارد.

در این دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه و مسوول روابط عمومی فرمانداری کاشان، فرماندار را همراهی می‌کردند.

ورزش کاشان طی سال‌های اخیر به شدت رو به افول داشته و دوران فترت خود را می‌گذارد به نحوی که زمانی دوومیدانی ملی ایران در اختیار کاشان بود، در والیبال، بسکتبال، هندبال و فوتبال در لیگ‌های کشوری تیم‌ داشت. اما در چند سال اخیر هیچ خبری از این موفقیت‌ها نیست و بدون شک اداره فشل ورزش و جوانان کاشان تقیصر عمده‌ای در این باره بر عهده دارد.

۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده‌است..

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.