از تمبر یادبود کنگره جراحی مغز و اعصاب رونمایی شد

تمبر یادبود کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب کاشانکاشان فردا – در کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از تمبر یادبود کنگره رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه گفت: این تمبر شامل آرم‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، مرکز تحقیقات تروما، انجمن جراحان مغز و اعصاب، تصاویری از باغ فین کاشان و مرحوم پروفسور رحمت است.

دکتر حامد یزدان‌پناه گفت: تصویر مرحوم پروفسور رحمت به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ ایشان به عنوان یکی از بنیان‌گذاران جراحی اعصاب در ایران، در این تمبر استفاده شد.

بیشتر بخوانیم:
+
برگزاری کنگره مغز و اعصاب زمینه‌ساز ارتقاء علمی دانشگاه است

دکتر یزدان‌پناه، در ادامه با اشاره به این‌که ۱۲ مقاله در بخش دانشجویی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است، افزود: برای نخستین‌بار در طول برگزاری کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران، جایزه‌ای به یادبود پورفسور رحمت و به نام ایشان (جایزه رحمت) به سه مقاله برتر اهدا می‌شود.

کنگره بین‌المللی انجمن جراحی مغز واعصاب ایران، که از دیروز یکم آبان‌ماه کار خود را آغاز کرده، امروز پنج‌شنبه و فردا جمعه سوم آبان‌ماه نیز با مشارکت انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران در دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کار خود ادامه می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.