«مجتبی نظیری» شهردار نیاسر شد

مجتبی نظیری شهردار نیاسر شدکاشان فردا – در آیینی با حضور فرماندار کاشان، «مجبتی نظیری» به عنوان شهردار جدید نیاسر معرفی شد.

فرماندار کاشان در این آیین تصریح کرد: بهره‌مندی از فرصت خدمت توسط شهرداران و ایجاد عمران آبادانی می‌تواند در کارنامه آن‌ها و در اذهان مردم تا همیشه جاودان بماند.

علی‌اکبر مرتضایی خاطرنشان ساخت: این منطقه با ظرفیت ویژه در نجوم، جاذبه‌های طبیعی و کوچه‌باغ‌های کهن امکان ویژه‌ای برای جذب توریسم و حرکت به سمت درآمد پایدار برای شهرداری را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانیم:
+ شهردار منتخب شورای نیاسر به استانداری معرفی شد

وی افزود: شهردار این شهر نیز به فراخور مسئولیت سنگین‌تری خواهد داشت و قطعا نگه‌داری و معرفی آثار تاریخی و احیای ظرفیت‌های ویژه مرتبط با آن تلاش بیشتر را طلب می‌کند.

آیین تکریم سبحان نظری، شهردار سابق و احمد امینی‌نیک سرپرست شهرداری نیاسر همزمان با معارفه مجتبی نظیری به عنوان شهردار جدید نیاسر پیش از ظهر چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسؤلین در هتل سبز نیاسر برگزار شد.

سبحان نظری اسفندماه سال گذشته پس از دو سال به‌علت بیماری از سمت خود در شهرداری نیاسر استعفا داد و امینی‌نیک فروردین‌ماه سال‌جاری سرپرست شهرداری شده بود.

نیاسر سال ۱۳۷۶ تبدیل به شهر شد و علی‌اصغر شقایقی، محسن خلیلی، مصطفی رسولی‌منش، حمیدرضا صادقی، جمشید اسماعیلی و سبحان نظری پیش از مجتبی نظیری شهردار این شهر بوده‌اند.

مجتبی نظیری هفتمین شهردار نیاسر، متولد ۱۳۵۱ و تا ۲۵ سالگی در این شهر ساکن بوده و پس از اخذ مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در تهران ساکن شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.