نمایشگاه نقاشی «فضه ریاضی» در کوشک کمال‌الملک

نمایشگاه آثار نقاشی فضه ریاضی‌مقدمکاشان فردا – مدیرعامل سفاو شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه نقاشي «فضه ریاضی‌مقدم» با عنوان «بی‌بال پریدن» در کوشک کمال‌الملک خبر داد.

مرتضی والی‌زاده ضمن دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که سومین تجربه کار انفرادی این هنرمند است، ۴۲ اثر با موضوع آلاینده‌های زیست‌محیطی، طبیعت بکر، کوچه‌باغ، حیوانات، گل و منظره که با کمک لب و دندان به تصویر کشیده شده، جهت تماشا و فروش به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی، هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه موضوعات اجتماعی و توان‌مندي‌هاي توان‌یابان، رشد ديدگاه همدلي و ارزش‌هاي مثبت فرهنگي و نیز آشنایی با موفقیت‌های هنری و اجتماعی این هنرمند عنوان کرد.

والی‌زاده با بیان این‌که نمايش‌گاه «بی بال پریدن» تا ۱۷ آبان‌ماه پذيراي دوستداران هنر و بازدیدکنندگان است، یادآور شد: آیین گشایش و آغاز به کار این نمایشگاه پنج‌شنبه ۹ آبان‌ماه از ساعت ۶ عصر با حضور خانواده فضه ریاضی‌مقدم، مسئولین شهری، جامعه هنری و توان‌یابان کاشان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۵ عصر تا ۹ شب به کوشک کمال‌الملک مراجعه کنند.

«فضه ریاضی‌مقدم» متولد ۱۳۷۱ کاشان و دارای مدرک دیپلم علوم انسانی است که سال ۱۳۸۴ در حادثه رانندگی از ناحیه گردن، قطع نخاع شده و در زمینه نقاشی رنگ روغن، تئاتر، نقاشی روی چوب و فعالیت در گروه سرود توان‌یاب ستارگان مهر توانایی‌های خود را به منصه ظهور رسانیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.