حذف کاغذ از مکاتبات در تمامی واحدهای شهرداری

سامانه الکترونیکی و حذف کاغذ در شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان، گفت: با راه‌اندازی اتوماسیون اداری تحت وب، اسناد و مکاتبات درون‌سازمانی از جمله نامه‎ها و تمامی مستندات نظیر فرم‌های مرخصی‌، مأموریت‌، درخواست کالا و … به صورت کاملا سیستمی و با گردش کار خودکار انجام می‌شود.

ابوالفضل رسولیان خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه شامل راه‌اندازی اتوماسیون و گردش مکاتبات از اواسط تیرماه اجرایی شده و در فاز دوم حذف فیزیکی فرم‌های اداری در دستور کار است.

بیشتر بخوانیم:
+ دریافت عوارض ۱۰ آزادراه تا پایان تیرماه الکترونیکی می‌شود
+ آغاز نوشتن نسخه‌های الکترونیکی در کاشان

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، در صورت همکاری مدیران واحدها، تا پایان سال جاری به صورت کلی کاغذ از چرخه فعالیت‌های درون سازمانی شهرداری حذف می‌شود و با استفاده از قابلیت گردش خودکار سامانه، تسریع در فرایندهای انجام کار و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را شاهد خواهیم بود.

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان، اتصال به سامانه از طریق اتوماسیون از هرجایی در خارج از محیط شهرداری، در صورت دسترس بودن وب را از مزایای این طرح برشمرد.

رسولیان تأکید کرد: تمام شهروندان، پیمان‌کاران و سایر سازمان‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه رهگیری اتوماسیون، از وضعیت مکاتبات خود، آخرین وضعیت و چرخه آن اطلاع پیدا کنند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با انجام این مهم صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های کاغذ صورت می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.