دوران تعیین تکلیف برای گردشگر پایان یافته است

سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشانکاشان فردا ـ شهردار کاشان تاکید کرد: باهم‌بودن مهم‌ترین اصل توسعه است این گردهمایی و اتحاد، ما را به نقطه نظرات طلایی برای توسعه کاشان بزرگ رهنمون می‌سازد.

سعید ابریشمی‌راد در در نشست شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: به یقین منطقه کاشان بزرگ با ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و صنعتی موهبتی الهی و مانند یک گنج بزرگ است.

وی تاکید کرد: باید باور کنیم که منطقه کاشان بزرگ باید هر چه زودتر به صنعت گردشگری تکیه کند تا طعم شیرین توسعه را بچشد.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: این هدف به واسطه دلخواه من یا فرد دیگری نیست بلکه مسیر درست و صحیح توسعه است و این حضور میدانی و پررنگ تمام ارکان را برای طرح جامع توسعه گردشگری می‌طلبد.

شهردار کاشان گفت: این‌که چرا ما با جایگاه کنونی کشورهای توسعه‌یافته فاصله داریم برای آن است که عملکرد ما در یک سیستم درست انجام نمی‌شود و برای رفع این نقیصه، تمام ارکان شهری باید در سیستمی کارآمد، تحت هدایت و رهبری قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: جوامع توسعه‌یافته به این فهم مشترک رسیدند که لزوما طراح سیستم نیستند، بنابراین گروه‎هایی که تجربه موفق ساخت سیستم‌های با عملکرد بالا داشتند را به کار گرفتند. این همان مسیری است که ما باید دنبال کنیم.

ابریشمی‌راد تصریح کرد: دوران تعیین تکلیف و این که بگوییم گردشگری چه باید بشود پایان یافته و این گردشگر است که باید عنوان کند چه می‌خواهد و تا به این اتفاق نرسیم نمی‌توانیم ادعای صنعت گردشگری داشته باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.