قاچاقچی مواد مخدر در کاشان ناکام ماند

مواد مخدر کشف شده در کاشانکاشان فردا سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از ناکامی قاچاقچی مواد مخدر با ۹۰ کیلوگرم مواد افیونی در کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان سرهنگ علی قربانی با بیان این‌که بخش مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی کاشان شبانه‌روز در حال مبارزه با سوداگران مرگ است، اظهار داشت: برای این منظور ماموران نیروی انتظامی کاشان برای تامین آسایش و امنیت شهروندان کاشان با گشت‌های شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های مختلف با افرادی که بخواهند مخل امنیت شوند مقابله می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل خودروهای ورودی به شهر ابراز داشت: در قالب این طرح ماموران نیروی انتظامی به یک خودرو ورودی مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان تصریح کرد: با بازرسی از تریلی یادشده ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف شد.

وی با اشاره به این‌که فرد قاچاقچی قصد توزیع این مواد را در کاشان داشت، بیان داشت: متهم برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

سرهنگ قربانی از شهروندان کاشانی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فرد و یا وسیله نقلیه مشکوک در سریع‌ترین زمان ممکن مراتب را با تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.