ارتقاء سلامت خانواده در دستور کار بهزیستی است

دکتر مجید رضازاده معاون سازمان بهزیستی کشورکاشان فردا – معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی، ضمن تاکید بر توجه بیش از پیش به خانواده گفت: پروژه ارتقاء سلامت خانواده در دستور کار این سازمان است.

به گزارش تسنیم، مجید رضازاده شام‌گاه پنج‌شنبه ۷ آذرماه در جمع خیران و حامیان انجمن بنیاد خانواده ضمن اشاره به مشکلات متعدد اجتماعی اظهار داشت: لازم است پیگیری این مشکلات از زمان تربیت فرزندان آغاز شود و فرزندان خود را برای آینده آماده کنند. بر همین اساس ارتقاء سلامت خانواده کلان‌پروژه‌ای است که توسط سازمان بهزیستی پیگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که خانواده مهمترین رکن جامعه است افزود: یک خانواده تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فرزندان بدون هیچ دغدغه‌ای بزرگ شوند اما گاهی اوقات فراموش می‌شود تا فرزندان را برای آینده آماده کنند و این موضوع می‌تواند آثار نامطلوبی را به دنبال داشته باشد.

معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی تاکید کرد: سلامت خانواده سلامت جامعه را تضمین می‌کند و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه ویژه خانواده در جامعه است و بر همین اساس لازم است تا مسئولان مربوطه در ارتقاء این نهاد مهم تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی خاطرنشان ساخت: خیران نقش مهمی در پیشرفت یک جامعه را بر عهده دارند و این انجمن باعث شده است تا خیران را به این موضوع سوق دهند تا سعادت در دنیا و آخرت را برای خود تضمین می‌کنند.

همایش تجلیل از حامیان بنیاد خانواده به میزبانی دانشگاه پزشکی کاشان در آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد و ۵۰ نفر از حامیان بنیاد خانواده در ادامه این همایش قدردانی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.