دادگاه سعید غلامیان و دکتر حسین فرخیار برگزار شد

سعید غلامیان مدیر مسئول کاشان نیوزکاشان فردا – حوریه شیوا /دادگاه رسیدگی به اتهامات «سعید غلامیان» مدیر مسئول پایگاه خبری کاشان نیوز و دکتر «حسن فرخیار» عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه آزاد کاشان شنبه ۹ آذرماه برگزار شد.

غلامیان در مورد این دادگاه به کاشان فردا گفت: این دادگاه با شکایت شورای اسلامی شهر سفیدشهر برای این‌جانب و آقای دکتر فرخ‌یار به اتهام نشر اکاذیب تشکیل شده بود.

وی مستند شکات را انتشار گزارش و نظر کارشناسی یک کارشناس باسابقه عمران و معماری و استاد دانشگاه در پایگاه خبری کاشان نیوز که با ارائه شواهدی نتیجه گرفته بود کشفیات زیرزمینی در نصرآیاد، شهر زیرزمینی نیست، عنوان کرد.

فرخیار گفته بود: «ما ساختارهای زیرزمینی و دستکند متفاوتی در کل ایران داریم اما این‌که هر فضای زیرزمینی را به نام شهر معرفی کنیم اشتباه است.»

بیشتر بخوانیم:
+ مدیرمسئول کاشان نیوز از اتهام توهین و افترا تبرئه شد

این وکیل دعاوی تشریح کرد: این شکایت دوم این شورا بر علیه بنده و آقای دکتر فرخیار بود که مورد رسیدگی قرار می‌گرفت و در دادگاه نخست که ما متهم به توهین و افترا بودیم، قرار برائت و منع تعقیب صادر شده بود.

غلامیان در مورد روند دادگاه و پیش‌بینی وی از نتیجه دادگاه به کاشان فردا گفت: فارغ از طرح مباحثی خارج از موضوع از طرف وکیل شاکی که ابدا ربطی به پرونده نداشت و شائیه سیاسی بودن نگاه شاکیان را تقویت می‌کرد، بنده احساس می‌کنم روند دادگاه منجر به صدور رای برائت شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.