مهروموم دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در آران و بیدگل

مهرومومکاشان فردا – رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: یک واحد غیرمجاز خدمات مسافرتی واقع در نوش‌آباد با همکاری دایره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل مهروموم شد.

مجید نوری افزود: طی ۸ ماهه گذشته تا کنون سه دفتر خدمات مسافرتی غیرمجاز در شهرستان آران و بیدگل شناسایی و مهروموم شده است.

بیشتر بخوانیم:
+
دو واحد اقامتی غیرمجاز در آران و بیدگل مهروموم شد

نوری
خاطرنشان ساخت: بر اساس آئین‌نامه‌ بند “ب” نظارت بر تاسیسات گردشگری، تنها واحدهای دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی مجاز به برگزاری تورهای سیاحتی و جهانگردی با رعایت ضوابط و مقررات مصوب هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان باید از خرید هرگونه خدمات مسافرتی از واحدهای بدون مجوز خودداری نمایند زیرا عدم مسئولیت‌پذیری و آگاهی مجریان تورهای غیرمجاز از استانداردهای مصوب تورهای گردشگری منجر به وقوع حوادث ناگوار و مشکلات جبران‌ناپذیر برای مسافران این تورها خواهد شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی آران وبیدگل از شهروندان خواست در صورت مشاهده واحدهای بدون مجوز مراتب را به حوزه گردشگری آن اداره به شماره 54730062-031 اطلاع دهند.

۵۰۰ اثر تاریخی واجد شرایط ثبت در فهرست آثار ملی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد که ۱۴۰ اثر به ثبت ملی رسیده است

آران و بیدگل پس از شهرهای اصفهان و کاشان رتبه سوم ثبت آثار تاریخی استان اصفهان را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل، این شهرستان در طول سال مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانیم:
+ مهروموم ۹ قهوه‌خانه در آران‌ و بیدگل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.