کاشان گرمترین منطقه استان اصفهان

هوای برفی و غبارآلودکاشان فردا – کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج بارشی به استان از جمعه بعد‌ازظهر، گفت: بارش برف و باران بیشتر مناطق استان اصفهان را فرا می‌گیرد.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌و‌گو با ایمنا با اشاره به تداوم جوی پایدار در استان تا بعد از ظهر جمعه، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان امروز به صورت صاف، گاهی افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی افزود: بعدازظهر جمعه ۱۵ آذرماه ۹۸ با نفوذ سامانه ناپایدار به استان، افزایش ابر و به تدریج بارش برف از غرب استان آغاز می‌شود و روز شنبه بارش برف و باران را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس‌مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان این‌که ناپایداری‌های جوی تا پایان روز یک‌شنبه در استان ادامه دارد، اضافه کرد: افت دما پس از بارش‌ها برای بیشتر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای کمینه دمای هوا استان در ۲۴ ساعت آینده، افزود: کاشان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمت‌رین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

وی با بیان این‌که امروز و فردا غبار محلی پدیده غالب کلان‌شهر اصفهان است، گفت: بیشینه دمای هوا در کلان‌شهر اصفهان دیروز پنج‌شنبه به ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه امروز جمعه صبح به دمای صفر درجه می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.