قاتلان فراری در کاشان دستگیر شدند

دستگیری قانلان فرای در کاشانکاشان فردا – با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان، قاتلان فراری که مرد ۶۵ ساله را در یک واحد صنفی در یکی از مراکز شهر به قتل رسانده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ پاسدار علی قربانی، سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان گفت: روز شنبه ۹ آذرماه جاری، خانمی با مرکز فوریت‌های پلیسی، تماس گرفت و از کشته‌شدن مردی در یک واحد صنفی واقع در شهر کاشان توسط افرادی ناشناس خبر داد.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: پس از تأیید خبر اولیه، با حضور کارآگاهان در صحنه جرم و بررسی‌های نخستین مشخص شد مقتول آقایی ۶۵ ساله بود که بر اثر واردشدن شئ سختی به سرش به قتل رسیده است.

وی با بیان این‌که با بررسی‌ها مشخص شد سه نفر در این حادثه مشارکت داشتند، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک سری تحقیقات اولیه متوجه شدند متهمان پس از انجام قتل، اموال مقتول را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان اعلام کرد: ماموران پلیس آگاهی کاشان در نهایت موفق شدند متهمان را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی، آن‌ها را که به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده‌بودند، دستگیر کنند.

به گفته وی متهمان در بازجویی‌های نخستین منکر هرگونه جرمی بودند، اما زمانی که با شواهد و مدارک روبه‌رو شدند لب به اعتراف گشودند و انگیزه قتل را اختلاف حساب با مقتول اعلام کردند.

سرهنگ قربانی گفت: پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.