رتبه نخست دانشگاه کاشان در مشارکت خیرین

حسین عسگریان ابیانه، دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،کاشان فردادبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه کاشان در زمینه همراهی و مشارکت خیرین در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور پیشرو است و رتبه نخست را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین عسگریان ابیانه، در نشست بنیاد حامیان آموزش عالی و دانشگاه کاشان، با قدردانی از مشارکت خیرین دانشگاه کاشان در توسعه علمی و پژوهشی این دانشگاه گفت: همراهی و مشارکت خیرین با دانشگاه کاشان موجب شده با فاصله زیاد این دانشگاه با دانشگاه‌های دیگر، رتبه نخست را در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور داشته باشد.

عسگریان با اشاره به تقسیم دانشگاه‌ها به نسل اول (آموزش) نسل دوم (پژوهش) و نسل سوم (کارآفرینی) و نسل چهارم (رفاه و کارآفرینی) افزود: خوشبختانه خیرین دانشگاه کاشان در زمینه پژوهش و کارآفرینی هم گام برداشته و خدمات ارزنده‌ای را در این زمینه بر جای گذاشته‌اند.

وی رشد و توسعه علمی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه کاشان در نظام‌های بین‌المللی را در گرو تلاش‌ها و اقدامات مثبت خیرین در این دانشگاه عنوان کرد.

علی سعیدی، عضو بنیاد حامیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیز در این نشست با تاکید بر این‌که جامعه نیازمند مشارکت همه مردم برای پاسخ به نیاز‌های آینده‌سازان کشور است گفت: حمایت و مشارکت نیکوکاران و افراد خیر می‌تواند آینده جوانان کشور را تضمین کند.

او اظهار داشت: دانشجوی امروز ما فضای آموزشی کلاس و خوابگاه دارد، ولی متاسفانه کار، امید و آینده ندارد که باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی در دانشگاه‌ها صورت گیرد.

سعیدی ایجاد صندوق کارآفرینی در دانشگاه‌ها را لازم دانست و افزود: باید کمک کرد تا بتوان دانشجویان روی پای خود بیاستند و بتوانند هزینه تحصیل و آینده خود را تامین کنند و فردای خود را بسازند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.