جشن صعود تیم فوتبال جوانان کاشان در بروجرد

تیم فوتبال جوانان کاشانکاشان فردا – تیم فوتبال جوانان کاشان در آخرین دیدار خود با شکست تیم جوانان وحدت بروجرد جشن قهرمانی خود را در بروجرد برگزار گرد.

به گزارش پورتال خبری کاشان؛ تیم جوانان کاشان در هفتمین بازی خود در هفته نهم و چهارمین و آخرین بازی از دور برگشت مرحله نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، عصر پنج‌شنبه ۲۱ آذرماه وحدت بروجرد را با یک گل شکست داد.

بیشتر بخوانیم:
+ جوانان کاشان، افشید‌ قم را ۳ بر صفر شکست داد

در این دیدار که برای هر دو تیم دیدار پایانی گروه محسوب می‌شد، در حالی‌که بروجردی‌ها از امتیاز میزبانی سود می‌بردند و در بازی رفت نیز در کاشان، تیم جوانان کاشان را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کرده بودند، در این بازی با یک مساوی هم صعود می‌کردند نیمه نخست را با مساوی بدون گل به رختکن رفتند.

کاشانی‌ها در نیمه دوم با وجود ارتفاع زیاد بروجرد از سطح دریا که می‌توانست روی کیفیت بازی بچه‌های کاشان تأثیرگذار باشد، دقیقه ۷۵ بازی توسط متین قوسی به گل پیروزی رسیدند.

تیم فوتبال جوانان کاشان از ۸ بازی؛ با ۴ پیروزی، ۲ مساوی، ۲ شکست و ۱۱ امتیاز صعود خود به مرحله دوم مسابقات را در بروجرد برگزار کردند.

تیم فوتبال جوانان کاشان در گروه ۵ تیمی دوم این رقابت‌ها با تیم‌های افشید قم، گهر زاگرس درود، وحدت بروجرد، پدیده غرب کرمانشاه همگروه بود و با کسب مقام دوم گروه به همراه پدیده غرب کرمانشاه به مرحله دوم صعود کرد.

 مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۲۹ تیم در ۲ گروه ۵ تیمی، ۲ گروه ۶ تیمی و یک گروه ۷ تیمی برگزار شد و در پایان تیم‌های اول و دوم ۵ گروه به دور دوم صعود کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.