دانشگاه کاشان بالاتر از ۲۶ دانشگاه مرکز استان

عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه کاشان گفت: شاخصه‌های دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان کشور بالاتر است.

عباس زراعت در آیین قدردانی از پژوهش‌گران و محققان برتر دانشگاه کاشان، ضمن اشاره به راه‌اندازی مرکز‌ تجاری‌سازی دانشگاه کاشان اظهار داشت: بیش از ۳۰ شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند که با اهدافی همچون تجاری‌کردن پژوهش و تحقیقاتی که توسط اساتید و دانشجویان این دانشگاه انجام می‌شود، ایجاد شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ رتبه دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان بالاتر است

زراعت ضمن اشاره به دستاوردهای دانشگاه کاشان در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی تصریح کرد: شاخصه‌های دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان کشور بالاتر است در حالی که کاشان مرکز استان نیست و این مهم نتیجه تلاش دانشجویان، اساتید، کارکنان این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به نقش خیران در پیشرفت این واحد آموزشی اعلام کرد: در هفته‌های اخیر خیران ۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه کاشان کمک کردند که این مهم شامل تمامی موارد از جمله حوزه پژوهشی و تحقیقاتی است.

زراعت از گشایش موسسه پژوهشی با موضوع کویر لوت در دانشگاه کاشان خبر داد و گفت: این موسسه با مشارکت خیران ایجاد شد و مهمترین دستاورد این موسسه چاپ مقاله در مجله معتبر ساینس بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.