ذوالفقار کاشان نتیجه را به مهمان خود واگذار کرد

تیم فوتبال ذوالفقار کاشان حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال کشورکاشان فردا – در هفته نخست مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم ذوالفقار کاشان نتیجه را به مهمان خود پاس گیلان واگذار کرد.

به گزارش فارس از رشت، رقابت‌های لیگ دسته سوم آغاز شد و تیم فوتبال پاس گیلان در نخستین هفته از این رقابت‌ها در ورزشگاه امیرکبیر کاشان به مصاف ذوالفقار این شهر رفت.

دو تیم نبردی فیزیکی را از خود به نمایش گذاشته و حاصل این بازی محکم، یک ضربه پنالتی به سود سربازان رشتی در دقیقه ۲۰ مسابقه بود؛ سیامک علیزاده این توپ را به گل تبدیل کرد و پاسی‌ها نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.

بیشتر بخوانیم:
+ ذوالفقار و ستاره سرخ مقابل حریفان به میدان می‌روند

ذوالفقار در نیمه دوم با استفاده از امتیاز میزبانی و ارتفاع سعی در گشودن دروازه پاس داشت، ارسال‌های بلند مهم‌ترین شاخصه این دیدار از سوی تیم میزبان بود ولی پاسی‌ها اجازه گلزنی به ذوالفقار ندادند و دیدار دو تیم در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پاس خاتمه یافت.

نتایج کامل دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته سوم – گروه دوم: فرهنگ ایثار آستارا ۱ – آذر کوثر تبریز ۲
ذوالفقار کاشان ۰ – پاس گیلان ۱
دماوند آمل ۰ – نماینده مازندران ۰

مسابقات لیگ دسته فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۳۰ تیم در سه گروه ۱۰ تیمی برگزار می‌شود که نمایندگان کاشان در گروه یک و دو این رقابت‌ها حضور دارند.

ذوالفقار کاشان در گروه ۲ این رقابت‌ها با
شهید مولایی مازندران، فرهنگ ایثار آستارا، پاس گیلان، دماوند آمل، مقاومت نوین تهران، عقاب تهران، پیشگامان تهران، آذر کوثر تبریز و شهرداری اردبیل هم‌گروه است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.