ترکیدگی لوله اصلی آب باعث خراب‌شدن ۲ خانه شد

خراب‌شدن خانه‌ای در خیابان امیریه کاشان بر اثر ترکیدن شاه‌لوله آبکاشان فردا – سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ترکیدن لوله اصلی آب در خیابان امیریه کاشان منجر به تخریب و آب‌گرفتگی چند خانه در این منطقه شد.

روح‌الله فدائی زمان اعلام این حادثه به ستاد فرماندهی سازمان را ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه بامداد اعلام و تصریح کرد: امدادگران ایستگاه‌ چهار سازمان سریع به محل حادثه اعزام شدند.

فدائی گفت: در این حادثه ۲ خانه خراب شد و تعدادی خانه در آن محل دچار آب‌گرفتگی ،نشست و آسیب شدند.

وی با بیان این‌که در لحظات نخست حادثه ساکنین منازل محدوده تخلیه شدند و خوشبختانه هیچ شخصی در این حادثه آسیب ندید، افزود: در کنار نیروهای آتش‌نشانی نیروهای شهرداری، اداره آب و فاضلاب، برق و گاز راهی محل حادثه شده و در کمتراز ۴چهار دقیقه گروه نخست آتش‌نشانی به محل رسیدند.

سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی با بیان این‌که پس از اطمینان کامل از گرفتارنبودن کسی زیر آوار و منازل مسکونی، گروه اعزامی بلافاصله نسبت به تخلیه آب با استفاده از تجهیزات مربوطه اقدام و مکان به‌طور کامل ایمن‌سازی شد، تصریح کرد: عملیات امداد و نجات در این حادثه پس از چهار ساعت تلاش نیروهای امدادی در دو نوبت اعزام به پایان رسید.

این چندمین بار طی دو دهه گذشته است که خیابان امیریه کاشان دچار آب‌گرفتی، نشست خیابان و زمین، خراب‌شدن خانه‌ها و مسائلی از این دست می‌شود.

خیابان امیریه کاشان حدود ۳ دهه پیش در میان بافت قدیمی کاشان که خانه‌های آن در چندین سطح زیرزمین داشت و برخی از آن‌ها با وجود حفره‌هایی کور شده بود، ساخته شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.