قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت در کاشان دستگیر شد

دستگیری سارقکاشان فردا ـ فرمانده انتظامی کاشان از دستگیری قاتل فراری کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد و گفت: «اختلاف شخصی» انگیزه قاتل بود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ علی قربانی ضمن اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای معابر در کاشان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت معابر در کاشان موارد در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این‌که ماموران کلانتری ۱۲ کاشان در کمتر از یک ساعت دو نفر سارق را شناسایی و در مخفی‌گاهشان دستگیر کردند، افزود: سارقان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، اما با مواجه‌شدن با شواهد و قرائن به بزه انتسابی خود اقرار کرده و به پنج مورد نیز اعتراف کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ یک شهروند آران و بیدگلی به قتل رسید
+ قاتلان فراری در کاشان دستگیر شدند

سرهنگ قربانی از توقیف محموله سوخت قاچاق در محدوده این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان به سه دستگاه خودرو تانکردار در محور کاشان – نطنز مشکوک شده و خودروها متوقف شدند.

وی با بیان این‌که با بررسی خودروها مشخص شد ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق همراه داشتند، گفت: ارزش ریالی کالای توقیفی ۵۰۰ میلیون تومان بوده و در این رابطه نیز چهار نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرماندهی انتظامی کاشان ضمن اشاره به وقوع یک قتل در کاشان تصریح کرد: مقتول جوانی ۲۸ ساله بوده که کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان مراتب را در دستور کار قرار دادند و پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیسی قاتل جوان که ۲۳ سال داشت، شناسایی شد.

وی با بیان این‌که قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در مخفی‌گاهش دستگیر شد، اعلام کرد: در بازجویی، قاتل هدف از ارتکاب قتل را اختلاف شخصی عنوان کرده بود که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.