رونمایی کتاب احمد زیدآبادی در کاشان لغو شد

لغو برنامه رونمایی و جشن امضا کتاب احمد زیدآبادیکاشان فردا –  برنامه رونمایی و حشن امضا از کتاب «گرگ و میش هوای خردادماه» با حضور احمد زیدآبادی نویسنده اثر در کاشان چهارمین پایتخت کتاب ایران لغو شد.

مسئول برگزاری برنامه‌های کتاب فروشگاه ساربوک به اهل کاشانم گفت: در ادامه برگزاری برنامه‌ها با محوریت کتاب از یک ماه قبل به بهانه چاپ سومین کتاب خاطرات احمدزیدآبادی از ایشان برای رونمایی از اثرش و جشن امضا دعوت کردیم.

مهدی تسلطی افزود: پس از قبول ایشان برای سفر به کاشان، کار تبلیغات وا طلاع‌رسانی برای برگزاری این برنامه در روز ۲۶ پنج‌شنبه دی‌ماه را شروع کردیم که صبح چهارشنبه در تماسی از اداره فرهنگ و ارشاد کاشان اعلام کردند این نویسنده مشکل‌دار است و نمی‌توانیم مجوز بدهیم.

بیشتر بخوانیم:
+ یک سفر یک کتاب همراه با احمد زیدآبادی

وی تصریح کرد: پس از مخالفت اداره ارشاد حل مشکل را از طرف فرمانداری کاشان پیگیری کردیم که آن‌ها گفتند چون مجوزی از اداره ارشاد ندارد نمی‌توانید جلسه‌ای برگزار کنید ولی در ادامه پیگیری‌ها از نهادهای مسئول به ما اعلام کردند ممکن است عده‌ای امنیت جلسه را به هم بزنند و به صلاح نیست این جلسه برگزار شود.

تسلطی یادآور شد: در سال های گذشته برنامه‌های دعوت از نویسندگان و شاعران برای حضور در برنامه‌های جشن امضا ساربوک هیچ‌گاه مجوزی از اداره ارشاد لازم نداشت.

مسوول برگزاری این رونمایی کتاب خاطرنشان کرد: برای کاشان شهری که در حوزه فرهنگ و ادبیات و هنر در کشور سرآمد است و یک سال نیز پایتخت کتاب ایران بوده جلوگیری از یک رخداد ادبی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی زیبنده و قابل قبول نیست.

دین و دولت در اسرائیل، از سرد و گرم روزگار تهران، بهار زندگی در زمستان تهران، الزامات سياست در عصر ملت-دولت و گرگ و میش هوای خرداد ماه از آثار منتشر شده احمد زیدآبادی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.