دستگیری سارق سریالی داخل خودرو در کاشان

دستگیری سارقکاشان فردا – سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان  از دستگیری سارق سریالی داخل خودرو در کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی قربانی گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ ناجی‌آباد کاشان سارقی که از داخل خودروهای تاکسی و آژانس‌های مسافربری سطح شهر کاشان سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قربانی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از محتویات داخل خودروهای تاکسی و آژانس‌های مسافربری در سطح شهر کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۴ ناجی‌آباد این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه‌ای بنام ” م – ی ” ۳۱ ساله را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: در انجام بازجویی‌های انجام شده، متهم تاکنون به ۱۱ سرقت داخل خودرو در سطح شهر کاشان اعتراف کرده و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی و قفل‌های مناسب جهت حفاظت از خودروهای خود استفاده و تا حد ممکن از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.