شهردار کاشان بیرق سازندگی و توسعه را بر دوش دارد

حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی و اموز عمرانی استانداری اصفهانکاشان فردا _ معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در همایش «کاشان در آستانه تحول»، با بیان اینکه شهردار کاشان بیرق توسعه و سازندگی را بر دوش دارد ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه‌روزی برنامه‌‌های مدیریت شهری کاشان محقق و اهداف مبتنی بر این برنامه‌ریزی حاصل شود.

به گزارش کاشان آنلاین، حجت‌الله غلامی با اشاره به عدم کافی بودن اعتبارات استانی برای اجرای حجمی بزرگ از پروژه‌ها از نقش شهرداری‌ها در این زمینه یاد کرد و گفت: در واقع شهرداری‌های استان به عنوان پیش‌ران فعالیت‌ها و اقدامات توسعه‌محور حضور دارند و نقش انکارناپذیری در رشد فعالیت‌های عمرانی ایفا می‌کنند.

وی برگزاری جشنواره‌ها و اتفاقات فرهنگی و هنری مختلف و جریان حیات و پویایی اجتماعی با وجود شرایط دشوار ناشی از تحریم‌ها را خاطرنشان کرد و افزود: در بخش عمرانی نیز با وجود این مشکلات شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد هستیم.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، اجرای 220 پروژه با اعتبار بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال در کاشان را یادآور شد و بیان کرد: در مقیاسی بزرگ‌تر در استان اصفهان فقط در دو بازه هفته دولت و دهه فجر افتتاح بیش از 3500 پروژه با اعتبار 50 هزار میلیارد صورت گرفته است.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را نیز اتفاق مهم دیگری در حوزه توسعه شهری عنوان و تأکید کرد: بخش خصوصی در همه پروژه‌ها اعم از صنعت، راهسازی، کشاورزی و حتی گردشگری با حضور خود توانسته بسیاری از بسترهای توسعه استان اصفهان را فعال کند.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، بهره‌مندی از خیرین را متذکر شد و افزود: چنان که خیرین تاکنون نیز بسیاری از اتفاقات ویژه را در سطح شهرستان و استان رقم زده‌اند در ادامه نیز می‌توانند با فراهم شدن زمینه نقش آفرینی موثرتر، اتفاقات بزرگ‌تری را رقم زنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.