گشایش کتابخانه سهراب سپهری در دادسرای کاشان

کتابخانه سهراب سپهری در دادسرای کاشان کاشان فردا ـ کتاب‌خانه سهراب سپهری شنبه ۱۹ بهمن در آیینی در دادسرای کاشان گشایش یافت.

به گزارش کاشان نیوز؛ دادستان کاشان هدف از گشایش این کتابخانه را گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی عنوان کرد و اذعان داشت؛ یقینا کتاب و کتابخوانی ارتباط مستقمی با کاهش جرم خواهد داشت. به همین منظور دادسرای عمومی و انقلاب کاشان، اقدام به تاسیس واحد کتابخانه در محیط اداری خویش نموده تا با اختصاص فضایی آرام، ضمن تلطیف فضای اداری برای همکاران و ترغیب آنان به سمت کتابخوانی، امکان استفاده حداکثری جهت مطالعه برای مراجعین محترم در مدت زمان انتظار آنان در محیط اداره را نیز فراهم سازد.

روح‌الله دهقان کمک و همکاری خیرین را در اهدای کتاب یادآور شد و افزود: طرح پیشنهاد مطالعه برای محکومین زندان و کاهش و تعلیق دوران محکومیت آنها با استفاده از احکام جایگزین حبس نظیر مطالعه کتاب‌های معرفی شده در دستور کار دادستانی و شعبه ناظر زندان قرار دارد.

وی هدف از برپایی نمایشگاه عکس از آثار تاریخی و گردشگری کاشان در راهرو های دادسرا و سالن جلسات را کاهش استرس، اضطراب و ایجاد محیط آرام عنوان کرد.

به گفته یکی از کارکنان دادگستری کاشان؛ بیش از ۲۵۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های ادبیات (رمان، داستان، شعر)، حقوق، تاریخ، فلسفه، جغرافیا، و غیره در این کتابخانه وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.