رتبه دوم کشوری دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی کاشان

تیم دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا –  دو تیم دانشجویی پزشکی و دندان‌پزشکی دانشگاه، در ماراتون آموزش پزشکی که در روزهای۱۹ و ۲۰  19 بهمن‌ماه ۱۳۹۸در مشهد برگزار شد، موفق به کسب رتبه دوم شدند.

به گزارش وب دا، در این ماراتون که در مشهد برگزار شد، دانشجویان عضو کمیته تحقیقات دانشجویی و کمیته دانشجویی توسعه آموزش به صورت دو تیم اعتلاف دانشجویی رشته پزشکی و دندانپزشکی در هر دو حوزه موفق به کسب رتبه دوم شدند.

اعضای تیم پزشکی شامل: مینا مولایی، فائزه آقایی، فریما رئیسی، سنا شاهمرادی، سجاد محمدزاده و مسعود زمانی‌فرد بودند و اعضای تیم دندانپزشکی را سمانه تیموری، فاطمه صانعیان و مهرداد بقایی تشکیل می‌دادند.

به‌نوشته وب‌دا هدف از برگزاری این مسابقه سنجش میزان آمادگی دانشجویان پزشکی برای پذیرفتن نقش آینده خود به عنوان پزشک با ارزیابی عناصر مؤثر در موفقیت یک پزشک از جمله: مهارت‌ها و توانایی‌های علمی، پژوهشی و بالینی با در نظر گرفتن ضریب تأثیر آن‌ها و تفاوت دانشجویان در آن‌چه به آن‌ها آموزش داده شده است در بستر آموزش پزشکی مبتنی بر توان‌مندی و به استناد کارشناسان برجسته آموزش پزشکی کشور و پزشکان موفق این مرز و بوم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.