«آرزو باغشیخی» رتبه نخست «جشنواره مهر مادر» را کسب کرد

آرزو باغشیخی رتبه نخست در جشنواره مهر مادرکاشان فردا – اثر هنرمند کاشانی با عنوان «زن زیبای زاده زمین» توانست در بخش نقاشی نخستین جشنواره فرهنگی، هنری مهر مادر رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری مهر مادر با موضوع محوری مادر، در ۷ بخش هنری برگزار شد که آرزو باغشیخی از کاشان توانست در بخش نقاشی با کسب رتبه اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ چهار میلیون تومان را دریافت کند.

باغشیخی در گفت‌و‌گو یا پایگاه خبری اهل کاشانم در خصوص اثرش گفت: نقاشی «زن زیبای زاده زمین» به احترام زنان جامعه با تکنیک رنگ و روغن آفریده شده است.

او اضافه‌کرد: زمینه‌ی اصلی اثر فرش‌گونه‌است که در وسط آن درخت سروی نمایش داده شده از آن جهت که درخت به زندگی انسان وابسته است که آدم در بهشت از درخت معرفت تناول کرد و به زندگی بینا شد، وقتی به زمین هم هبوط کرد، به ویژه در مناطق کویری و و خشک، آن را مایه‌ی حیات و زندگانی یافت و به قداست و اهمیت آن اعتقاد پیدا کرد.

این هنرمند کاشانی تصریح کرد: در مرکز درخت زنی به صورت وارونه به طوری که بندبند وجودش به درخت گره خورده، کار شده است.

آرزو باغشیخی هنرمند کاشانی در زمینه‌های مختلفی چون نقاشی، ویدیوآرت و تصویرسازی فعالیت دارد و تاکنون در بیش از ۵۰ نمایشگاه هنری در ایران و کشورهای مختلف دنیا مانند ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، چین، هند و صربستان شرکت داشته است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.