کاشان را قرنطینه کنید

علی فلاحیان دبیر دفتر کاشان حزب اعتدال و توسعهکاشان فردا «علی فلاحیان» فعال سیاسی ـ اجتماعی با انتشار نامه‌ای خطاب به فرماندار، نمایند منطقه، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از آن‌ها خواست با اقتدار و استقلال موثرتری بحران رو به تزاید ویروس کرونا در کاشان را مدیریت و پیگیری کنند.

متن نامه این کنش‌گر سیاس ـ اجتماعی به این شرح است:
«جناب آقایان ساداتی‌نژاد، مرتضایی، رسول‌زاده، ابریشمی، مروجی!
با سلام
درد از مدیران امربر و بله‌قربان‌گو و منفعل استان اصفهان نیست و بر آنها حرجی نیست که کاشان، بزرگ‌ترین ‏شهر پس از مرکز استان، را که بیش‌ترین تعامل فرهنگی و اجتماعی با قم به عنوان کانون بحران کرونا در کشور ‏دارد را چنین به محاق فراموشی برده‌اند، گِله از شماست که منتظر تصمیم و اقدام چنین مدیرانی در استان ‏هستید. چطور دل‌تان آمده است مدارس کاشان همچنان باز باشند و بیش از شصت هزار دانش‌آموز و معلم و ‏کارکنان مدارس ساعت‌ها در معرض انتقال این ویروس باشند؟ ‏چرا سکوت می‌کنید؟

اگر حقیقت ماجرا را می‌دانید، می‌دانید که موج بلند تسرّی این ویروس مرگبار در کاشان در پیش است، مردم را ‏بی‌دفاع و بی‌پناه در برابر مصلحت‌سنجی‌ها و سیاست‌بازی‌های کثیف رها نکنید. مقابل استان و مدیرانش اگر ‏نمی‌ایستید، یک بار بر این عنوان ویژه بودن فرمانداری کاشان بایستید و تصمیمات مستقل بگیرید. مدارس را ‏تعطیل کنید، نهادها و ادارات و بانک‌ها را تا حد ممکن تعدیل و دورکار کنید، بر مراکز خصوصی و کارگری ‏نظارت بهداشتی جدی کنید، شهروندان را مجبور به خانه‌نشینی کنید، مردانه به میدان بیایید و خیّران را همراه کنید و بسته‌های بهداشتی ضروری را رایگان به مردم برسانید. ان‌جی‌او ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی و ‏اجتماعی را به کار بگیرید و آگاهی‌رسانی و اطلاع‌رسانی را فعالانه به شهر و روستاها بیاورید. پیش از آن که ‏دیر شود و کار از کار بگذرد کاری کنید.‏»

در نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام شد که در کاشان و آران و بیدگل ۳۶ بیمار مشکوک ابتلا به کرونا در کاشان بستری و قرنطینه هستند.

از این نویسنده:
+ کاشان ایالت خودمختار نیست

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.