در کاشان کسی در اثر کرونا فوت نشده است

غلامعلی ساران مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشانکاشان فردا «غلامعلی ساران» مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان اعلام کرد: هیچ شهروندی در کاشان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت نشده است.

ساران در گفت‌وگو با مشکات‌آنلاین خاطرنشان کرد: كليه خبرهاى مربوط به دفن چند مورد فوتى ناشی از كورنا به‌صورت شبانه در دارالسلام كاشان و يا ديگر آرامستان‌هاى سطح شهر صحت ندارد و تا كنون هيچ مورد فوتى كه علت آن ويروس كورنا تشخيص داده شده باشد تحويل اين سازمان نشده است.

وی تاکید کرد: شهروندان عزيز مطمئن باشند كه در صورت مشاهده ويروس كورنا مراتب از طريق مراجع ذي‌ربط رسماً به اطلاع شهروندان عزيز می‌رسد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان تصریح کرد: سازمان آرامستان‌ها با بهره‌گيرى از كليه ملزومات بهداشتى روز و استفاده از لباس‌هاى مخصوص و رعايت كليه موارد بهداشتى طبق استانداردهاى كشورى، كاملا آماده پذيرش موردهاى مشكوک بوده و آمادگى كامل براى جلوگيرى از انتقال احتمالى ويروس را دارد.

به نظر می‌رسد کاشان به‌خاطر فاصله نزدیک با شهر قم کانون شیوع ویروس کرونا، ظرفیت آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به شهرهای دیگر هم از نظر ابتلاء هم از نظر شایعات داشته باشد که این مسئله تا کنون با هوشیاری مدیریت شده و هنوز مورد ثابت‌شده‌ای از ابتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل یافت نشده است.

روز گذشته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری و قرنطینه‌شدن ۳۶ بیمار مشکوک به کرونا خبر داده و گفته بود تست این بیماران برای تشخیص به تهران فرستاده شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.