محفل مذهبی و غیرمذهبی در کاشان ممنوع است

سید عبدالصاحب حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشانکاشان فردا – رؤیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان از ممنوعیت برگزاری هرگونه مجلس و محفل مذهبی و غیرمذهبی در این شهرستان و لزوم همراهی شهروندان و مسئولان با این محدودیت‌ها تا اطلاع بعدی خبر داد.

سید عبدالصاحب حسینی چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونای جدید و شدت انتقال این ویروس همه مجالس مذهبی، هنری و ورزشی از جمله هیئت‌های مذهبی به مناسبت میلاد یا شهادت اهل بیت‌ (ع) همچنین مراسم ترحیم و ختم برای اموات و برنامه‌های نمازجماعت مساجد تا اطلاع بعدی تعطیل شده است.

وی با تاکید بر لزوم همراهی همه همشهریان بیان کرد: مسئولان همه این محافل و مجالس باید همکاری کنند تا ان‌شاء‌الله از این بحران عبور کنیم و اگر همراهی همه اقشار مردمی باشد، این بیماری را شکست خواهیم داد.

حسینی تاکید کرد: اگر همکاری لازم نشود، تصمیم‌های دیگری گرفته خواهد شد که می‌تواند موجب زحمت بیشتر خود مردم شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان مجالس و محافل مذهبی و غیرمذهبی از ورزش و تئاتر تا عروسی به هشدارها توجه نکنند، برابر مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت حدود یکصد نفر در کشور به صورت قطعی به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد ۱۶ نفر فوت کرده‌اند. البته هنوز مورد مثبتی در شهرستان کاشان گزارش نشده است.

کرونا قابل پیشگیری است و با راه‌کارهای ساده مانند رعایت فاصله منطقی با دیگران، خودداری از ازدحام جمعیت، روبوسی و دست دادن و شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.