بهبودی و ترخیص ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در کاشان

بهبودی و ترخیص 39 بیمار مشکوک به کرونا در کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر این‌که بیمارستان شهید بهشتی کاشان به عنوان مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک به کرونا است، گفت: تا کنون ۳۹ نفر از بیماران پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

دکتر سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با فارس از کاشان تصریح کرد: بر اساس مصوبات جدید محدودیت‌هایی برای ورود و خروج به استان قم اعمال شده است که همشهریان فعلا به این استان سفر نکنند.

دکتر مروجی با بیان این‌که از مجموع ۱۰۱ آزمایش ارسالی در منطقه کاشان و آران و بیدگل تحت پوشش این دانشگاه جواب ۳۹ آزمایش دریافت شده است، گفت: از این تعداد ۱۶ مورد منفی، ۹ مورد مثبت قطعی و ۱۴ مورد بینابینی است.

وی با تاکید بر این‌که، رعایت اصول بهداشتی از جمله مهم‌ترین راه‌کار پیشگیری از کرونا ویروس است، تصریح کرد: خواهش می‌کنم شهروندان از شرکت در جلسه‌های عمومی، تجمعات ورزشی و مراسم‌های مختلف از جمله فرهنگی و مذهبی خودداری کنند.

مروجی با اشاره به این‌که، جامعه امروز نیازمند حفظ آرامش روانی و رعایت بهداشت عمومی به عنوان مهمترین روش مقابله با کروناویروس است. افزود: برخی مطالب به طور جسته و گریخته از زمان اعلان خبر مشاهده کرونا در ایران از سوی افراد متخصص و غیرمتخصص در رسانه‌ها و فضای مجازی انتشار یافته است که موجب شد تا از یک سو حساسیت‌های نابجا و از سوی دیگر برخی بی‌تفاوتی‌ها، ناپرهیزی‌ها و حتی سودجویی‌هایی را بدون دریافت اطلاع کافی از اصل ماجرا شاهد باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.