سایپا قهرمان و باریج اسانس سوم شد

سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شدکاشان فردا – تیم والیبال بانوان ساپیا به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان انتخاب شد.

در پی شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان لغو شد. در ادامه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت که پرونده این مسابقات را ببندد و رده‌بندی تیم‌ها را اعلام کند. در نتیجه تیم سایپا به عنوان قهرمان لیگ برتر انتخاب شد. تیم‌های ذوب‌آهن، باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، شورا و شهرداری قزوین، اکسون تهران، ستارگان فارس، افق قم و اطلس تهران هم در جایگاه دوم تا نهم قرار گرفتند.

علی فتاحی، دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا در مورد تصمیم فدراسیون برای تعطیلی لیگ بیان کرد: وقتی چنین شرایط و بحرانی در کشور اتفاق می‌افتد، همه بخش‌های کشور از جمله ورزش تحت تاثیر قرار می‌گیرند، بنابراین باید در مورد والیبال تصمیم‌گیری می‌کردیم. با توجه به اینکه رویکرد ما حفظ سلامت افراد است، تصمیم به تعطیلی لیگ بانوان گرفتیم که با نظر موافق بانوان همراه بود. بر مبنای نتایجی که به دست آمد جدول را بستیم و چون تیم سایپا قهرمان و در واقع رتبه اول رنکینگ را دارد، نماینده ایران برای باشگاه‌های آسیا است.

او در پاسخ به این سوال که تیم‌های دیگر به قهرمانی سایپا بدون اتمام مسابقات اعتراضی نداشتند؟ گفت: با توجه به شرایط کشور امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد در نتیجه باید جمع‌بندی و تصمیم‌گیری می‌کردیم، حتی تیم‌ها در این مورد نظر مساعد داشتند.

در مورد حضور در باشگاه‌های آسیا هم هنوز شکایتی به ما نشده است. ما سال گذشته به دلیل انصراف تیم ذوب آهن سابقه عدم حضور در جام باشگاهای آسیا را داشتیم که فدراسیون متحمل جریمه شد در نتیجه امسال به تیم‌ها تا تاریخ ۳۰ بهمن فرصت اعلام آمادگی برای این مسابقات دادیم اما جز سایپا هیچ تیمی پاسخ نداد در نتیجه با توجه به اعلام آمادگی سایپا و جایگاهش در جدول، این تیم به عنوان نماینده ایران معرفی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.