سه داروخانه، یک فروشگاه و یک انباری مخروبه مهروموم شدند

مهرومومکاشان فردا – شیوع ویروس کرونا باعث نگرانی مردم کاشان درخصوص کمبود ماسک، دست‌کش، الکل و مواد ضدعفونی کننده شده است. با توجه به این نگرانی، با دستور دادستان کاشان تیم مشترک بازرسی طی دو روز گذشته از داروخانه‌ها و مراکز توزیع و انبارهای عرضه اقلام بهداشتی بازدید کرد و در نتیجه سه داروخانه، یک فروشگاه و یک انباری مخروبه به دلیل تخلف مهروموم شدند

به گزارش کاشان آنلاین؛ تیم بازرسی متشکل از نماینده دادستان، قاضی شعبه تعزیرات، نماینده غذا و دارو، نماینده اماکن و نماینده اداره صمت در روز‌های سه‌شنبه ۱۳ و چهارشنبه ۱۴ اسفندماه ۹۸ طی دو نوبت صبح و بعدازظهر بازرسی میدانی خود را از داروخانه‌های سطح شهر، فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و عرضه کالای بهداشتی انجام دادند.

دادستان کاشان تأکید کرد: در این روزهای سخت که مردم نیازمند امید، همدلی و همکاری هستند، نباید موجبات ناامیدی مردم را فراهیم کنیم و دادستانی در برخورد با افرادی که سلامت جامعه را هدف گرفته‌اند هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

روح‌الله دهقانی اعلام کرد: با توجه به رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی شهرستان، گزارش‌های مرمی و بازدید میدانی که تا ساعت ۲۳ شب چهارشنبه ۱۴ اسفند صورت گرفت، سه داروخانه متخلف به دلیل عرضه الکل غیراستاندارد و احتکار دستکش و ماسک و یک فروشگاه به علت گران‌فروشی و همچنین یک انبار در خانه‌ای قدیمی به دلیل احتکار ۳۰۰ هزار دستکش یکبار مصرف مهروموم شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کاشان با اعلام خبر مهروموم مراکز یاد شده افزود: به پرونده این مراکز در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.