اصفهان ریالی برای کرونا به کاشان نداده است

ستاد مقابله با کرونا در کاشانکاشان فردا –  نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در حوزه انتخابیه خود گفت: وضعیت کرونا در کاشان بحرانی است و نیاز به حمایت و تجهیزات، به‌ویژه ماسک و وسایل حفاظت فردی داریم.
به گزارش فارس، سید جواد ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که کاشان نزدیک‌ترین شهر به قم که کانون شیوع کرونا در کشور است و رفت و آمد بین این دو شهر هم زیاد است، وضعیت ویروس کرونا در کاشان، آران و بیدگل بسیار بحرانی است.
وی درباره احداث بیمارستان‌ صحرایی که قرار بود در کاشان احدث شود گفت: قرار بود این کار انجام شود اما متأسفانه تا امروز این بیمارستان احداث نشده است، هر چند من امروز این موضوع را از معاون هماهنگ‌کننده وزیر کشور پیگیری کردم.
نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس از استاندار اصفهان خواست برای مبارزه با ویروس کرونا نگاه ویژه‌ای به کاشان داشته باشد.

به گفته ساداتی‌نژاد؛ در حالی که تمام آماری که در استان اصفهان از میزان مبتلایان به ویروس کرونا اعلام می‌شود مربوط به شهرستان کاشان است، این استان اصفهان یک ریال هم بودجه و اعتباری برای مبارزه با کرونا به کاشان اختصاص نداده‌ است.

در آخرین آمار میزان مبتلایان به کرونا، استان اصفهان بعد از تهران، گیلان و قم بالاترین میزان مبتلایان در کشور را داشت که بیش از نیمی از آن‌ها در بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سید‌الشهدا آران و بیدگل بستری هستند.

یک هفته پیش قرار شد که در کنار بیمارستان بهشتی کاشان بیمارستان صحرایی ایجاد شود، حتی خوردوهای شهرداری کاشان بلافاصله اقدام به آماده‌سازی زمین مورد نظر برای احدث بیمارستان صحرایی کردند، ولی تا کنون از احداث آن خبری نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.