هفته آخر سال کارخانجات خود را تعطیل کنید

کاشان فردا _ نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، از صاحبان صنایع و کارخانجات این دو شهرسنان درخواست کرد کارخانه های خود را تعطیل کنند.

به گزارش کانال با نماینده کاشان و آران و بیدگل؛ سید جواد ساداتی نژاد در پیامی به صاحبان شرکت ها و صنایع آران و بیدگل نوشت: همانطور که همیشه حامی مردم عزیز دو شهرستان بوده اید؛ اینبار هم برای عمل به مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامتی کارگران عزیز و خانواده هایشان و کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا، از آخر این هفته کارخانجات خود را تعطیل کنید.

ساداتی نژاد همچنین در نامه ای به رئیس جمهور، با اعلام وضعیت بحرانی کاشان، از رئیس جمهور درخواست کرد کاشان و آران و بیدگل را تعطیل کند.

کاشان و آران و بیدگل با حدود ۲ هزار کارخانه و چندین شهرک صنعتی، دو شهرستان بزرگ کارگری محسوب می شوند که ادامه فعالیت آنها در شرایط بحرانی کاشان، می تواند به افزایش تساعدی مبتلایان و قربانیان کرونا منجر شود.

یک هفته پیش جمعی از مدیران رسانه های محلی کاشان از دادستان کاشان درخواست کرده بودند برای تعطیلی کارخانجات منطقه اقدام کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مهرداد می گوید

    باسلام
    خداخیرت بده آقای ساداتی نژاد که به فکر قشر مظلوم کارگر و عموم مردم کاشان هستید. این تصمیم درکل به نفع سلامت کل منطقه میباشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.