یک کشته بر اثر تصادف منجر به آتش سوزی در کاشان

کاشان فردا _ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:در پی تصادف دوتریلر در بزرگ راه اشان قم-حوالی شهر مشکات و آتش سوزی پس از آن متاسفانه راننده یکی از خودروها در آتش سوخت.

روح الله فدائی افزود: این حادثه ساعت ۱۳:۲۵ ۵شنبه (۲۱اسفند) رخ داد و تیمهای عملیاتی امدادنجات و اطفاء حریق سازمان، جهت خروج راننده مصدوم و محبوس و مهار آتش به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی بيان كرد: قرائن موجود در صحنه نشان می دهد که یکی از ۲ تریلر در حال رفتن به سمت راست بزرگ راه و توقف بوده که تریلر دیگر از عقب با آن برخورد کرده و منجر به آتش گرفتن خودرو می شود و متاسفانه راننده در اتاق تریلر گرفتار و در اثراثر سوختگی جان خود را از دست می دهد

روابط عمومی سازمان گفت آتش نشانان گفت که در این عملیات، ایستگاههای ۳و۴ سازمان باتوجه به نوع حادثه در محل حضور داشتند و همراه با اکیپ آتش نشانی شهر مشکات و تیم امدادی هلال احمر عملیات های مربوطه را انجام دادند.

وی از هموطنان خواست :تا در مواقع بروز سوانح رانندگی مسیر را برای آنها باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده ومامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی رادرانجام وظایف خود یاری نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.